tisdag 3 december 2013

Au revoir!

Idag har det varit körigt och jag har både hunnit med en efterkontroll på MVC och ett utvecklingssamtal på förskolan.

Det var jätteroligt att få träffa min barnmorska Berit igen och att hon fick se och hålla i Linnea. Men det kändes lite vemodigt också, för det här är garanterat vår sista bebis. Vi hade ett mycket bra samtal och jag har haft sån enorm tur med allt under graviditeten, förlossningen och med vår lilla snälla prinsessa!

Även utvecklingssamtalet för Alexander gick bra och jag var nervös alldeles i onödan. Han trivs på förskolan, leker med andra barn när han vill och blir väldigt glad av att lära sig nya saker och upptäcka att han kan. Vi ska fortsätta jobba med språket och just nu är det Rorri Racerbil och Pixars Bilar som det pratas mest om och både jag och Robert har fått googla bilar för att se vad de heter och vilken han pratar om. Mer om det i ett senare inlägg.

Här är insidan på kortet till Berit.




Inga kommentarer: