söndag 13 januari 2013

6 månader

Årets andra LO har jag gjort till Svenskscrapbookings nyårsscrap. Det är bilder från den första gången som Alexander gungade. Jag älskar de här bilderna för han ser så busig ut och njuter för fullt! Tyvärr så är även dessa tagna med mobilkamera så de är inte av bästa kvalité.

Det prickiga papperet kommer från Crate Paper ur kollektionen " Random".
De svarta "snirklarna" med text har jag haft liggandes i min låda i åratal och jag vet inte vart de kommer ifrån, men fina är de. De röda stjärnorna har jag fått från Unity och så är journalingrutorna. Bokstäverna kommer från ett ark ABC-stickers från Lily Bee Design.








Här är bilderna också!









Nu ska jag försöka mig på att göra en lite julig LO. Må gott alla!

1 kommentar:

Lisa-olsi sa...

Vilken härlig LO.
Verkligen snyggt komponerat,
jättefina färger och
vackra kort på lillen :)