fredag 27 april 2012

Hemsk vecka!

Äntligen fredag och jag säger med glädje farväl till den här hemska veckan. A. har haft hög feber och ovanpå det så har vi fått åka in två gånger till Astrid Lindgren (ett nattligt akutbesök och en planerad röntgen). Igår så tyckte jag att han verkade bättre och feberfri så jag var helt övertygad om att vi skulle få in åtminstone ett dagisbesök den här veckan, men natten har inte varit roligt för lilla pyret. Återigen har han feber och nu är han snorig och hostar också. Ja fy för att inte få må bra!

Jag hade hoppats på att få börja jobba lite i nästa vecka, men nu verkar det bli uppskjutet minst en vecka så jag ägnar mig åt att botanisera bland alla mina mönstrade papper. Förra veckan hittade jag ett par riktigt våriga, fina papper från Fancy Pants. Serien heter Simplicity och jag kan inte förstå varför jag inte har använt dem tidigare för de är alldeles sockersöta!

Med lite tur så hinner jag visa några kort under helgen!




Inga kommentarer: