söndag 21 februari 2010

Favoriter till påsk - enkelt påskpyssel!

Här är nu äntligen några bilder av de Bosskut-dies som jag blivit så förälskad i. Det var inte helt enkelt att få tag i påskris, men i fredags så fick jag äntligen en bunt. Eftersom Bjarne är allergisk så kan jag inte ha något vatten i vasen och den står på balkongen nattetid så jag är inte helt säker på hur länge mitt vackra påskris kommer att vara så här vackert. Men ju närmare påsk vi kommer dessto lättare kommer det att vara att få tag i nytt påskris.





Jag har gjort några påskdekorationer att hänga i påskriset och ännu fler ska jag göra. De dies som jag har använt heter; Egg Blank, Butterfly Overlay Egg och Ornamental Egg. De är ca 8 cm höga och väl värda varje krona. Här hittar ni mitt inlägg i Bumlebees blogg.












5 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, vad fina dom var....gillar speciellt den med fjärilen....så fin!! Kul att ha gjort egna små dekorationer som man kan ha i riset...

Miapuh sa...

ja jättefina det är ju nästan så man funderar på om man inte behöver dem :)
kram

Evanlo sa...

Mmm - undrar om inte jag behöver dem, också?

Gurkiss Scrappande sa...

Så himla snygga dekorationer du gjort till påskriset :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

DesignAnnique sa...

Men så snyggt det blev! Nu blev jag ju riktigt sugen på dem också...