måndag 5 januari 2009

Tiden går så fort.....

... när man är ledig. Nu har jag dock äntligen kommit igång i pysselrummet. Men allt tar lite längre tid eftersom jag inte riktigt är organiserad ännu, jag behöver göra ett besök på IKEA innan jag är klar. Idag har jag gjort ett grattiskort till en arbetskamrat, jag har tre stycken av dem som fyller år den kommande veckan. Dessutom har jag idag gjort klart en lo, och påbörjat en annan om Jokkmokk. Jag gillar namnet Jokkmokk och jag har många sköna minnen därifrån. Inspiration till den fick jag dels från kommunens hemsida och dels från veckans skiss från Scrappiz. Vi får se om jag hinnner bli klar i morgon. Det tog mig idag en timme att leta efter mina chalks: jag hittade dem till slut bland QK-diesen.

Nu ska jag snart gå och lägga mig; ledighet innebär för mig att jag är uppe sent och sover länge, men det är dags att vända tillbaka dygnet.

I fredags var jag nere vid centrum och shoppade lite. Jag köpte några nya bordsunderlägg och en matchande duk på rea och så köpte jag en O (Oprah-tidning) som jag bara hann bläddra i medans Bjarne gjorde maten. Så nu ska jag snart ta med mig Oprah och gå in i sovrummet.

Inga kommentarer: