söndag 25 januari 2009

Årets tredje julkort och lite funderingar

Här kommer årets tredje julkort, även om det är en vecka försent. Just nu så går det så himla trögt med skapandet. Jag tror det beror på flytten och att jag inte har hunnit organisera pysselplatsen riktigt ännu. Jag saknar hyllor runt pysselbordet och varje gång jag behöver någonting som knappar, eller brads så måste jag först fundera vart jag har lagt dem innan jag börjar leta. Pysslandet har helt enkelt blivit lite för omständigt.

Jag har gjort en liten inköpslista och skulle behöva ta mig till IKEA för att lösa mina problem. Lösningen på mina organisatoriska problem kostar inte ens fyra hundra kronor så nästa helg ska jag satsa på att lösa dem.

Det blev ett mycket enkelt julkort, skapat utifrån det som låg närmast på skrivbordet.

Inga kommentarer: