lördag 22 november 2008

Onsdagens äventyr.

I onsdagseftermiddag så fick jag gå lite tidigare ifrån personaldagen, min läkare ringde aldrig vid lunch som hans sekreterare hade lovat och jag fick riktigt dunkande huvudvärk på eftermiddagen. Jag köpte en stor latte på Sandys och så gick jag in på Skapa Hobby på hemvägen. Jag vet inte om det är de glada tjejerna på Skapa eller omgivningen som de arbetar i; men huvudvärken avtog. Det var en helt otrolig känsla, bara genom att kliva in genom dörrarna på Hornsgatan så mådde jag bättre. Jag hade lovat mig själv att bara shoppa om jag hade fått positiva besked, men inga nyheter är ju glada nyheter intalade jag mig själv så jag köpte en stämpel och några brads från Inkido, och så fick jag köpa ett jättefint papper från Best Creation Inc. som jag älskar! Ett stort tack till er tjejer på Skapa som inte bara har tusentals fina saker och fantastisk service, ni kan bota huvudvärk också.


Inga kommentarer: